Colourful Rainbow:)
The best moment ever that i never had!

15 May 2017 @ Monday, May 15, 2017 | 0 Comment [s]

Hi guys! Lama dah sik menghadap blog kesayangan.. Tedah na juakk. Busy ku sampe dah xda masa nak update.. Mesti korang trtanya2 nak aku tok gik aktif ka sik ngn blog? Nya gik aktif tp yala masa nang mencemburui kita..adehh. Tp xpa. Apa2 pun aku cuba update blog tok k..

Ok.back to topic. Even tok dah basi pun crita tp still ku nak share juak. Okay hati ya src club imperial hotel ada nganjur IMPERIAL GOT TALENT.. Masa gik awal2 ya nang duak tiga nak join.. Pa time ya macam2 jak dipikir..nak pa jak talent ku ada slain dari blagu..org lain pun pande blagu juak nak,pikir nak mbk lagu apa gik,nak perform cam ne klak,pake baju apa klak..malas nak pikir panjang last2 ahh gamble jak lah..gohead jak cya..masuk juak ku got talent ya..ada 10 contestants yg join..ada blagu,menari n street dance.. Macam2 gaya,ragam dan persembahan cdaknya.. Aku lah peserta yg last peserta no 10.. Yarabi nak ngu turn ya nanggggg sakit.. Ngu belakang stage yarabi im shaking guys! Nebes abis! Almaklum lamak dah x perform.. Last perform masa zaman kolej dlok..dah turn aku tek blagu boleh2 bgegar tangan megang microphone.. Aihhhh! Hahahaha lucu na juak. Nga kwn2 kat dibah yg tgh duduk tgh bsorakn sebut nama akuuu..makin lah nyuruh aku nebes..ada yg tgh record video n record live di Facebook.. Perform punya perform pas perform n trun stage smua kwn2 n boss agak datang agak bpeluk n megang tangan puji psembahan aku.. Thanks god. sik sangka2 aku dapat tempat ke-2 dari 10 org contestants yg join.. Nang sik sangka alu ehh..speechless ehh. Syukur bebena.



0 Comments:

Post a Comment



♥ Thanks for reading..Come again yaa♥


Awak Pengomen Terhebat!
Owner of this blog


Hi ebribadi! Yet im not PERFECT 8 all..but some parts of me is PRETTY AWESOME! *-* terima kasih sudi singgah ke teratak cammy yang simple,cute lagi berhabuk ni..uhuhuk! sila tinggalkan jejak blog walking korang kat cbox and follow sekali..ok? nanti cammy follow balik :)
♥Cammy or J for short
♥25 years old
♥Sarawakian (kuching sarawak)
♥Bidayuh


contact me


Jmarlineni@yahoo.com


Click-click!

♥Diary ♥About me ♥Ohsem people
my story!

Follow me here!


Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cammylalala