Colourful Rainbow:)
Menjaga hati

10 July 2016 @ Sunday, July 10, 2016 | 0 Comment [s]

Salam semua ..

Aku masih lagi dalam midnite shift..keja aku dh selesai..n now baru je lepas supper minum air kopi n makan maggie cup..ni nak habaq sat dalam blog kejap na.   

Okay. Semalam aku ada post entri bertajuk PERASAAN.. aku dah delete entri tersebut diatas sebab2 untuk menjaga hati perasaan air muka kaum adam mahupun kaum hawa di luar sana.. entri tersebut diupload bukanlah untuk membuka aib seseorang..malahan hanya untuk berkongsi kisah si isteri dengan luahan perasaan nya..tiada niat untuk membuka aib seseorang. Hanya untuk berkongsi kisah penderitaan nya kepada pihak pembaca diluar sana. Dengan ini saya cammy dengan rendah diri nya membuang mendelete post tersebut dan menghormati keadaan mereka..mohon maaf andai ada yang menyakiti hati..

#midniteshift
#02:00am
#bloghasbeenupdated
#rindunakblogging
#gudnite



0 Comments:

Post a Comment



♥ Thanks for reading..Come again yaa♥


Awak Pengomen Terhebat!
Owner of this blog


Hi ebribadi! Yet im not PERFECT 8 all..but some parts of me is PRETTY AWESOME! *-* terima kasih sudi singgah ke teratak cammy yang simple,cute lagi berhabuk ni..uhuhuk! sila tinggalkan jejak blog walking korang kat cbox and follow sekali..ok? nanti cammy follow balik :)
♥Cammy or J for short
♥25 years old
♥Sarawakian (kuching sarawak)
♥Bidayuh


contact me


Jmarlineni@yahoo.com


Click-click!

♥Diary ♥About me ♥Ohsem people
my story!

Follow me here!


Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cammylalala