Colourful Rainbow:)
Azam baru rambut pun baruuuu..

01 March 2016 @ Tuesday, March 01, 2016 | 0 Comment [s]

Hi! Watsup! Yarabii..sudah sekian lama aku tak update blog kan? Ohmaii.. nak masuk bulan mac baru nak bcerita pasal azamm? Whtever la kan. Aku bz kot. Yg penting ada cerita ada gaya mutu keunggulann..wahh! Hahahah :) *merapu sat *
Ok.pertengahan bulan feb hari tu aku p gunting rambut which is short bob..Then last two weeks aku p gunting lagi which is boleh dikenali sebagai short pixie..rambut laki kot? Yesss! Sebab apa aku p zasss potong rambut cemtu sebab aku nak tukar fesyen/stail rambut.. so far rambut aku sekarang boleh diterima oleh kawan2,keluarga n kazen2..i mean diorang dapat terima la rambut aku cenggini,dapat move on laa.. Ada yg puji ala2 macam jacklyn victor la,misha omar la.. dan ada lagi yg cakap " ko nak g training polis ke"? HAHAHA..statement win gila..gila punya kawan skerja.ada patut cakap cemtu..molah ku perey jakk..hahahah :)
Ni gambar2 short bob n short pixie..now aku maintain short pixie..
Ok.thats all for todayyy..take care..
byeee...
SHORT BOB

SHORT BOB


SHORT PIXIE

SHORT PIXIE


0 Comments:

Post a Comment



♥ Thanks for reading..Come again yaa♥


Awak Pengomen Terhebat!
Owner of this blog


Hi ebribadi! Yet im not PERFECT 8 all..but some parts of me is PRETTY AWESOME! *-* terima kasih sudi singgah ke teratak cammy yang simple,cute lagi berhabuk ni..uhuhuk! sila tinggalkan jejak blog walking korang kat cbox and follow sekali..ok? nanti cammy follow balik :)
♥Cammy or J for short
♥25 years old
♥Sarawakian (kuching sarawak)
♥Bidayuh


contact me


Jmarlineni@yahoo.com


Click-click!

♥Diary ♥About me ♥Ohsem people
my story!

Follow me here!


Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cammylalala