Colourful Rainbow:)
Maybe next time

06 October 2015 @ Tuesday, October 06, 2015 | 0 Comment [s]

salam sejahtera guys! seriously. rasanya macam dah setengah abad je aku tak posting update dan kemaskini blog ni. macam dah jadi sarang burung ape ntah.. aishh. masalah aku sekarang ni sangat-sangatlah aku sibuk dengan kerja dan peluang untuk aku bermaharajalela dengan internet amatlah tipis 0.01 peratus je dalam seminggu walaupun dah pasang wifi kat rumah still gak payah bebeno nak posting blog. manuskrip novel pun aku dah lama katam separuh jalan..


ahhh.. maybe next time kot baru aku bersihkan balik blog aku ni. banyak glak uras lam tok..malas ku nak molah khidmat masyarakat kerja amal lam tok..hahaha.


***** choaw *****







0 Comments:

Post a Comment



♥ Thanks for reading..Come again yaa♥


Awak Pengomen Terhebat!
Owner of this blog


Hi ebribadi! Yet im not PERFECT 8 all..but some parts of me is PRETTY AWESOME! *-* terima kasih sudi singgah ke teratak cammy yang simple,cute lagi berhabuk ni..uhuhuk! sila tinggalkan jejak blog walking korang kat cbox and follow sekali..ok? nanti cammy follow balik :)
♥Cammy or J for short
♥25 years old
♥Sarawakian (kuching sarawak)
♥Bidayuh


contact me


Jmarlineni@yahoo.com


Click-click!

♥Diary ♥About me ♥Ohsem people
my story!

Follow me here!


Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cammylalala