Colourful Rainbow:)
5 Sebab kenapa blog Colour Rainbow lama menyepi

27 March 2015 @ Friday, March 27, 2015 | 0 Comment [s]






Salam semua..

Ye.. saya kembali lagi. tu pun mood nak berblogging tu dah sampai..hehe. 5 sebab kenapa blog cammy lama menyepi?.. haaa.. actually,nak buat at my previous post.. tuptup lain pulak yg diceritakan..hehehe..  cammy nak ceritakan dunia baru cammy yang menyebabkan saya menyepi di alam blog inii...

1. Kerja (plus minus keja shift,duty roster yg tight sgt2)
- Now aku dah kt tempat baru..dulu di pullman kuching, n now aku dpt offer dari imperial hotel kuching.. so far so good.best! Tapi duty roster yg agak padat sbb keja shift kan..takpe.blm kawen lg ni maseh boleh survive bkerrja shift..lain lah dah kawen nanti yerdakk?haaa..hahaha. ok next.

2. busy dgn short course
- Ya shory course.. tahun 2015 dah star ambil hari tu n now nak continued balik..tapi aku ambil klas sabtu ahad je..

3. daily activities.
- Aku baru tahu yg dalam android fon dapat download blogger punya application kat google playstore..so aku download n trus pakai sekarang tau..best gak. Atleast senang nak aku hapdate hari2 n tak payah nak on lappy bagai kan..senang dak? Haaa..i tell u cik kiah,download je k..senang utk kau upload tutorial tudung resepi bagai..ok? :)

5. saving
- Now dah pandai control duit dah..saving sikit2 lama jd bukit...

So itu saja la naa untuk hari ni..line ok satgi kita p update lagi naa..waahh! Klasss.. take care bloggers! Have a nice dayyyy..


0 Comments:

Post a Comment



♥ Thanks for reading..Come again yaa♥


Awak Pengomen Terhebat!
Owner of this blog


Hi ebribadi! Yet im not PERFECT 8 all..but some parts of me is PRETTY AWESOME! *-* terima kasih sudi singgah ke teratak cammy yang simple,cute lagi berhabuk ni..uhuhuk! sila tinggalkan jejak blog walking korang kat cbox and follow sekali..ok? nanti cammy follow balik :)
♥Cammy or J for short
♥25 years old
♥Sarawakian (kuching sarawak)
♥Bidayuh


contact me


Jmarlineni@yahoo.com


Click-click!

♥Diary ♥About me ♥Ohsem people
my story!

Follow me here!


Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cammylalala