Colourful Rainbow:)
Girlfriends be likeeee..... #hangout with wany zuliaka :)

15 February 2015 @ Sunday, February 15, 2015 | 1 Comment [s]

hepi sunday people..

hari ni hari beristirehat bagi ku.. sebab aku offday.miahahaha!! padahal baru je balik dari boulevard shopping mall..huhu. okay.. actually aku dah lama nak update n share sweet moment aku kat dalam blog ni. almaklum laaa.. aku ni busy je memanjanggg..turun keja balik keja makan tidoq n hangout..uhh!

yeaaa.. as u know kan kalau perempuan keluar dengan perempuan,girlfriends be likeeee?? 
hashtag karaoke,hashtag makan sampai kenyang setahun,hashtag tengok wayang yang scary movie/sweet ala2 romantik gitewww,hashtag sesi meluah perasaan,hashtag bergosippps... ohmaigadd! banyak tak hashtaggg!! hahaha.. yea. i admit it. aku mengaku. aku keluar denagn kawan2 perempuan aku pun macam tu jugak.. kalau tak caye cer tanya dengan kawan2 perempuan yg kat luaq sana tuhh.. depa suma cakap benda yang sama.. kan?

yeaaa.. hari tu keluar hangout dengan kawan aku.. kebetulan jugak masa tu aku offdayyy n keesokan harinya pun kawan aku tu dah nak balik bintulu dahhh... so kitaorang pi lunch sama kat warong nusantara... ingatkan nak makan fastfood kat sana tp bila sampai2 je kat warong lauk2 dia smua dah suku je tinggal.. TENGOK LAH BETAPA LAKU N SEDAPNYA LAUK2 DIORANGGG..hahahaha!! 

Selepas sesi mengenyangkan perut,kita orang pun plan g tengok wayangggg cerita #villanabila.  serammmm gilaaaaa tau takkk.. and aku secara sik sengaja terais bila ada part yg ngejut2 yaaaa... yarabiii.. kusemengat ehh! gugok jantung ku nanggaa.. aku tanya wany ..

aku : ktk gik mok ngga sik cta tok?? hehehe.
wany : ermm.. tgu lok arr.. 10  min k..
aku : hokey ( ok je lah kan ) - tahan perasaan takuttt! buuuuuuuu...

hahahaha.. kalau nak diekotkan memang aku dah angkat kaki n lari terus dari cinema tu.. tapi aku tengok wany tengah syok2 tengok,takkan la kau nak potong weyyy...  aku respect la dia nak tengok sampai habis kan..hahahah!! bila terkenangkan balik time kat cinema tu,lucu pulak moment kitaorang masa tuh..hahahaha..

after tengok cinema, kita orang trus g HILLS SHOPPING MALL nak g K11... nak karok laaa.. lagu apa ntah kita orang lantak je laa..kotan nya tek mok melepaskan stresss kunun nyaaaa..hahahaha..

sesudah karok,kita orang terus take a selfie,nak capture moment gituu lorrr..  dan sesi meluah perasaan n bergosippp..hahahahaa..

aku hepi gilerrr hangout dengan wanyy.. almaklum laa.. bukan salu jumpa pun. dia kat utara aku kat selatan..ececece.ahahahah. banyak cerita yang kita orang kongsikan bersama. 













Pada sape2 yang nak follow girlfriend ceq ni.. sila2lah follow naa..  



Comeyyy takk dia?? haaa..  meh follow dia ramai2 mehhh..hehehe.
*sak nya tga rami orang follow nya kelak..hehehe. ( soriee yer makcik.. i promote fb n insta u kejap.. jgn marah naaa.. )




thats all from todayyyy.. see u soon ... :)




* * * * * * * * * * * * *


1 Comments:

Blogger wany zuliaka said...

kmk bok baca.. hehe.. miss you ehh..

February 21, 2015 at 8:47 PM  

Post a Comment



♥ Thanks for reading..Come again yaa♥


Awak Pengomen Terhebat!
Owner of this blog


Hi ebribadi! Yet im not PERFECT 8 all..but some parts of me is PRETTY AWESOME! *-* terima kasih sudi singgah ke teratak cammy yang simple,cute lagi berhabuk ni..uhuhuk! sila tinggalkan jejak blog walking korang kat cbox and follow sekali..ok? nanti cammy follow balik :)
♥Cammy or J for short
♥25 years old
♥Sarawakian (kuching sarawak)
♥Bidayuh


contact me


Jmarlineni@yahoo.com


Click-click!

♥Diary ♥About me ♥Ohsem people
my story!

Follow me here!


Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cammylalala