Colourful Rainbow:)
HAPPY NEW YEAR 2015

14 January 2015 @ Wednesday, January 14, 2015 | 1 Comment [s]

Selamat pagi semua..  dah masuk tahun 2015 dah.. hepy new year 2015 semuaaa! maaflah blog aku ni lama dah ditinggalkan semenjak aku dah bekerja nie..huhuhu.. rindu nak hapdate blog macam dulu2..huhuhu. ok. aku cerita la cikit pasal aku celebrate new year tahun ni k.. tahun nie aku celebrate kat tempat kerja baru aku di PULLMAN HOTEL KUCHING , as we know pullman is 5 star hotel.. agak janggal sikit la kan. sebab aku ni asal nya dari medical line.. tup tup 2 hari selepas interview dapat pulak kerja kat pullman. so nak dijadikan cerita im still new here n im still in learning process.. malam new year tu macam2 adaaa.. ada live band,DJ, FIREWORKS n macam2 lagi laaa.. 3 or 4 minggu kot sebelum new year eve tu, kiteorang dan staff2 yang dari department lain ada practice untuk dipersembahan malam new year tersebut. so, kiteorang perform FLASHMOB kat lobbyy!! ommgg!! malu nyaaa.. nak tak nak kena buat jugak,kena perform jugak malam tu.. at the same time, malam tu aku kerja petang.. sempat jugak nak prepare diri sendiri untuk get ready nak perform kan.. huhuhu. Ok thts all from today. See u gais to the next post. Bye!



1 Comments:

Blogger she's vicke syarifah said...

seruan azam tahun baru ~ mari menjadi blogger tegar kucheng!! mihaha..

January 15, 2015 at 9:01 AM  

Post a Comment



♥ Thanks for reading..Come again yaa♥


Awak Pengomen Terhebat!
Owner of this blog


Hi ebribadi! Yet im not PERFECT 8 all..but some parts of me is PRETTY AWESOME! *-* terima kasih sudi singgah ke teratak cammy yang simple,cute lagi berhabuk ni..uhuhuk! sila tinggalkan jejak blog walking korang kat cbox and follow sekali..ok? nanti cammy follow balik :)
♥Cammy or J for short
♥25 years old
♥Sarawakian (kuching sarawak)
♥Bidayuh


contact me


Jmarlineni@yahoo.com


Click-click!

♥Diary ♥About me ♥Ohsem people
my story!

Follow me here!


Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cammylalala