Colourful Rainbow:)
IMAGINE RETROWALK 2014 - 11/10/2014

16 October 2014 @ Thursday, October 16, 2014 | 0 Comment [s]

Selamat malam semuaaaa.. 

hai! Dah lama aku tak menghadap blog aku ni. Jari jemari agak kaku pulak nak menaip entry aku kali ni..hihi..

Pada 6 - 12oct 2014 hari belia sedunia 2014 bertempat di padang merdeka kuching telah mengadakan event secara besar-besaran.. byk pameran,jualan,education booth,persembahan dan aktiviti diadakan pada minggu hari belia tersebut. So aku ikut yg aktiviti tu jer..hehe.

Aku ikut aktiviti 1 KILOMETER LARGEST BACKWARD WALK - retrowalk..aktiviti ni berlangsung pada 11 oct 201 bertempat di tebingan sungai sarawak(waterfront).. berjalan terbalik(reverse walk). masuk guinness world record tuuu..serius aku cakap best glerrrr3.. dapat experient yg berjalan berundur,dapat ramai kawan lg..best gler tau tak! Moment yg tak dapat dilupakkan bila dapat join bersama2 student unimas,uitm dan dapat menamatkan retrowalk tersebut digarisan penamat.. walaupun keletihan.hehe. so kiteorang semua  dengan persatuan seni silat cekak ustaz hanafi dan student dari unimas.. 

aku just share kegembiraan aku melalui blog n gambar. aku malas nak bercerita panjang so aku uploadkan sedikit gambar yg diambil n dari geng2 silat..biar gambar yg berbicaraa..chewahh.hehe.


|
|
|
|
|
|
V

DO AND DO NOT!!

Cikgu zai.me and his frend..sama geng silat jugak.

candid!
after registration :)


hahhh!! mengada.hahaha! background belakang tu kampung boyan.ok?
ok.next!

eh! baru perasan. org kat sebelah aku tu mcm muka izzue islam laa..klon je kot.hahaha.
ni tgh tgu nak perasmian.lama nyaa.. dah tak sabaq dah ni..*semangat la kununn* :)


number keramat..wahhh gituuu pose nyaaa..
hashtag 503 yee :)

ngahhh! ckgu zai suka sangat ambil gambar bila ku belum ready nak bgambar..kes lame sangat tgu orang besar berucap lah ni..hurmm.

msa ni dah start berjalan undur.
orang kuat silat masuk bloggg oiii.. siap peace lagi. peace ye bang jangan tak peace. chewahhh :)


muka aku yg jaoh kt belakang dah tak nampak dah..
selpie lah korg ye.. sakan.haha.
cepattt.. tak lama lg nak ke garisan penamattt! cepat guysss!

yeayyyy!!
berjaya jugak akhir nya aku n ahli2 geng silat n geng UNIMAS..
berjalan berundur dalam 1 kilometer..
memang kerja gila tapi berbaloi.. dpt masuk guinnes world record.
ko ade?? sbb tu aku nak masuk..bukan senang tau nak ikut aktiviti2 sihat cenggini haa..
aktiviti yg sangat hebat!

dah tamat sudahhh..
belanje selpie ckit. :)

apa motif gambar ni pun aku tak tau..hahaha!

sahhh!! dah dapat!!
bukan senang tau nak ikut aktiviti yg memerlukan pecah record dunia ni.
yg penting usaha,doa n cara mesti adaaa..

Apa2 pun thanks kepada ahli geng2 silat unimas.
tq geng2 UNIMAS martha n the geng,thanks bebb..see u soon.hehehe
dan jutaan terima ksih juga kepada pihak penganjur Imagine retro walk yg terlibat secara langsung mahupun tidak langsung kerana telah menjaya aktiviti sihat yg tersangatlah AWESOME! peace yo :)







Labels: ,



0 Comments:

Post a Comment



♥ Thanks for reading..Come again yaa♥


Awak Pengomen Terhebat!
Owner of this blog


Hi ebribadi! Yet im not PERFECT 8 all..but some parts of me is PRETTY AWESOME! *-* terima kasih sudi singgah ke teratak cammy yang simple,cute lagi berhabuk ni..uhuhuk! sila tinggalkan jejak blog walking korang kat cbox and follow sekali..ok? nanti cammy follow balik :)
♥Cammy or J for short
♥25 years old
♥Sarawakian (kuching sarawak)
♥Bidayuh


contact me


Jmarlineni@yahoo.com


Click-click!

♥Diary ♥About me ♥Ohsem people
my story!

Follow me here!


Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cammylalala