Colourful Rainbow:)
#1 cara membuat blog / register blog

19 October 2014 @ Sunday, October 19, 2014 | 0 Comment [s]

selamat malammm..

okay. aku belum tidur lagi. nak buat tutorial sikit. rasa2 nya mungkin dah ramai yang luar sana tu dah ada blog kan?? ok good. jangan lupe follow i yer. * promote ckit* hihi . ok.. bukan apa, kawan2 aku ada gak yang tanya ....

'weyy gengg..macam mana cara nak buat blog ekk? blh ajar aku tak?..aku jeles ar tengok blog kau n org lain pun dah ada blog.. aku nak jugak la kan..huhuh.'


ni dia @maestro janang yang tanya kat twitter.





so, aku just share macam mana cara nak buat blog or register blog.. just watch this video then mulakan kerja anda :)

*kalau ada yg tak faham bgtau tau :)

pencarian : encik youtube

Labels: ,



0 Comments:

Post a Comment



♥ Thanks for reading..Come again yaa♥


Awak Pengomen Terhebat!
Owner of this blog


Hi ebribadi! Yet im not PERFECT 8 all..but some parts of me is PRETTY AWESOME! *-* terima kasih sudi singgah ke teratak cammy yang simple,cute lagi berhabuk ni..uhuhuk! sila tinggalkan jejak blog walking korang kat cbox and follow sekali..ok? nanti cammy follow balik :)
♥Cammy or J for short
♥25 years old
♥Sarawakian (kuching sarawak)
♥Bidayuh


contact me


Jmarlineni@yahoo.com


Click-click!

♥Diary ♥About me ♥Ohsem people
my story!

Follow me here!


Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cammylalala