Colourful Rainbow:)
♥ my beloved team fasi n miss suriana rani bt hamden ♥ :'(

17 May 2014 @ Saturday, May 17, 2014 | 0 Comment [s]

Hye! haluu2..chat x?? hari yg mendung yg sangat redup juga3 bersamaan dgn sabtu hari ni tetiba jer terasa rindu sangat2 dgn TEAM FASI aku..nak mluah perasaan jap.. sedih!.hmm.. pasal entri aku tu?? yeah! actually aku rindu sgt5 dgn team fasi aku n miss suriana rani binti hamden,merangkap boz besar upp ( unit perwakilan pelajar )..ex boz upp sudaa..hmmm. rindu korang sgt3 wei! cyez nie! hrmm.. kadang2 aku nak nngis plus ketawa bguling2 jer bila teringatkan balik kenangan kita bsama..hihi. tang pelik2 sot2 pangey kita smua tyme ya hor :')

ingat lagi x korang fasi?? ingat aku lg tak?? siti ketizah (kak ket) salu mnyakat aku.. salu jer cakap masa handle orientasi, 'iyerr jus fasi paling femez eh'.. see?? aku yg x tau pa2 pun yg aku digelar fasi paling femez..  sejak bila pulak ekk?? kak ket tau dari borang yg diedar untuk stiap student orientasi.. so bebudak yg diorientasi tu tulis la nma aku.. eherm siap mnta no phone lg.. ohh tidakkk!! ahahah..mls aku nk ingt blt.. nnti pjg pulak crita aku nie.. so aku dicop fasi paling femez sbb undian dlm borang tu majoriti nma aku.. thank youu!! aku appreciate sgt2:)


si carlson ni lg sorang.. suka sgt mnyakat miss su n fasi2 yg lain.. yeah! suara dia mmg pergh! bak kata org swak ' kacak abss sora nya'..ahahah.. karaoke jer krja dia nie..huhu.


ingt lagi tak korang our 1st tyme we meet each other?? chewahh!! kita buat kem fasilitator 2011/2012 di siar beach lundu resort.. enjoy sgt2 wlpun tpksa bdepan dgn hujan.. best sgt2 sbb kita bkemah wei..ehehe! tpacak khemah kita dpn pantai.. waaa.. so cwit! jum kita tgk pic yg aku msih lg simpan.. check it out!! :)


 aku yg bsweater merah tu.huhu.. sesi ice breaking. bberapa org jer yg aku kenal..tu pun biasa2 jer.. lepas sesi ice breaking bru lah nak rapat mcm belangkas.ehehe!



 selepas selesai majlis watikah ikrar pelajar dan pelantikan majlis perwakilan pelajar
muka ada sinyummmm semuaa..
rinduuu weiii :(


gambar ni diambil masa aktiviti orientasi dijalankan..
how i miss this moment :(
masa orientasi ni la paling best.. dari aku tak pandai bercakap n malu2 n shy2 cat.haha. sampai lah aku dah pandai bcakap macam ratu hos rancangan tv3..cehhh.
tu diaaa.. dari club fasi ni la aku belajar nak tingkatkan confident level aku,berani bercakap kat depan orang ramai,disiplin,punctual n kekemasan diri.

dulu kalau nak cakap,aku ni pemalu.. tak pandai + malu  = nak bercakap kat depan orang.. tu pun bagi kawan sebelah yang cakap.hahaha. terok betol aku ni!hahaha.. itu dulu k duluu..dulu punya cerita.. n now..  aku tak malu2 kucing lg da.. siap boleh huha sana huha sini dalam kelas,sotset sana sotset sini..hahaha. so,club fasi banyak mengajar aku macam2,dari yang baik jadi yg lebih baik lg..:))

tahniah2 kpd fasi2 ptpl (claphands!)



ni cake masa kteorang celebrate anniversary fasi,kat topspot taman kereta kuching sarawak..
semua fasi ekot.. yang best nya masa tu,kteorang makan sampai kenyang gler3,kenyang sampai dah tak dapat bcakap lg dah..kenyang setahun.hahaha! memang kenyanggg!!



teka kat mana aku..ahaha!



lepas makan. sebelum bersurai kita amik gambar duluuu.. yeahh!
masih tak cam aku lg ka??
tu haa yang duduk dari kanan ketiga pakai gelang putih tu.. comeyy kan? muda lg tu..yeaa..



sebelum balik kteorang bgambar dengan miss suriana rani..
me,miss suriana,nurul,teruna,zaritha..
rindu sangat dengan korang..

n now some of my team ada yg dah mendirikan rumah tangga n dah da baby daa.. tahniah buat julia and her husband moldy.. and,ada jugak yang tengah buat degree (zaritha- UPM BINTULU,antonio nari - MSU,teruna-MSU,kerja,dan menghabiskan final projek. semoga kalian semua terus sukses n sukses n sukses lg di masa akan dtg dengan jayanya..amin.


dan kepada miss suriana rani bt hamden.. saya dengan ini (masih mode hari guru) ingin mengucapkan jutaan ribuan  million-an terima kasih kepada miss su yang disayangi kerana sentiasa mengajar dan memberi tunjuk ajar kepada team2 fasi kita. hasil tunjuk ajar miss su,kenangan dan penat lelah miss su sangat saya hargai dan x akan saya lupakan.semoga miss su sentiasa dalam keadaan sihat,maintain cute,cepat2 kawen n terus sukses dalam kerjaya baru miss.. akhir kata dari saya,selamat hari guru buat miss suriana rani bt hamden. i miss you so badly. *** dah bertakung air mata ni..hmmm :'( ******



tq so much miss suriana rani bt hamden
love muchhh..



0 Comments:

Post a Comment



♥ Thanks for reading..Come again yaa♥


Awak Pengomen Terhebat!
Owner of this blog


Hi ebribadi! Yet im not PERFECT 8 all..but some parts of me is PRETTY AWESOME! *-* terima kasih sudi singgah ke teratak cammy yang simple,cute lagi berhabuk ni..uhuhuk! sila tinggalkan jejak blog walking korang kat cbox and follow sekali..ok? nanti cammy follow balik :)
♥Cammy or J for short
♥25 years old
♥Sarawakian (kuching sarawak)
♥Bidayuh


contact me


Jmarlineni@yahoo.com


Click-click!

♥Diary ♥About me ♥Ohsem people
my story!

Follow me here!


Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cammylalala