Colourful Rainbow:)
cerpen pendek : warkah berlagu pilu

19 May 2014 @ Monday, May 19, 2014 | 0 Comment [s]

Afternoon.. aduhai. lama sudah aku tak menatap blog ku ini. korag suma apa khbar?? sihat ke? aku sihat je. semakin comeyyy..ececece.mengada.. blog aku ni dah berhabuk n bersarang dah sekian lama tidak di update.kecian kau blog,.hahahaha.  tapi harini mood aku macam nak buat cerpen pendek pulak dah.hahaha. ntah tetiba jer.jum terjah cerpen pendek yg tak berapa pendek  ni. enjoy ur reading :)



"8 jun 1994 – aku ingin tujukan sebuah cerpen ini kepada org yang pernah muncul dalam hatiku yang lebih dikenali sebagai Ray (bukan nama sebenar).Aku minta maaf andai aku telah menganggu kehidupan kau. Aku minta maaf juga andai aku telah hadir dan muncul sebagai org yang pernah sayang dan cinta dahulu dalam kehidupan seharian kau. Aku mintamaaf ray. Aku sayang kau. Aku buat begini ada sebab yg tertentu. Mungkin kau sendiri takkan faham akan apa yg terjadi di sekeliling kita berdua. Maafkan segala salah silap ku dari hujung rambut sampai ke hujung kaki,tersingkah kaki kau,menyinggungkan perasaan kau,kecewakan kau.. halal kan makan minum ku selama aku bersama dengan kau dan aku minta maaf untuk buat kali yang pertamanya aku buat kau menangis. Aku minta maaf ray. Aku dah tak kuat lagi. Aku down sangat sangat..tersangat sangat down. Sangat down. Aku tak tahu apa akan jadi kepadaku.  Aku minta maaf kerna dah utuskan keputusan yang sangat drastik. Aku dah tak mampu lagi ray. Aku tak kuat seperti dahulu.Tp,mungkin takdir dah tentukan segalanya. Jodoh kau terlalu kuat untuk dia..maaf ray. Aku tahu kau lebih mencintai dia dari diriku.Maafkan aku kerna telah mengganggu perhubunganmu dengan dia. Aku kat sini hanya mendoakan kebahagiaan kau dan dia dari jauh sahaja. Semoga apa yg kau impikan akan menjadi kenyataan. Dan juga semoga kebahagiaan kau dan dia akan bkekalan hingga ke akhir hayat. Amin yarabalalamin. Ketahuilah wahai ray yang kusayangai, aku tetap akan simpan kau dalam hati aku sampai bila2,sampai nafas ku terhenti di dunia ini aku tetap akan mencintaimu. Warkah yg terakhir ini hanya menjadi titik noktah buat hubungan kita."



ituuu diaaa cerpen pendek yang tak berapa nak pendek yang aku buat..hahaha.. sebarang ku enjen jak cya.hahaa. Buat pengetahuan semua,cerpen ini tiada kena mengena secara langsung atau tidak langsung diantara orang yang hidup mahupun orang yang telah meninggal dunia..


ok guys! sekian sahaja dari saya hari ni..jumpa saya pada next entri saya mgu dpn. ok? 
thanks for reading! :)
bye2..have a great day! :)

Labels:



0 Comments:

Post a Comment



♥ Thanks for reading..Come again yaa♥


Awak Pengomen Terhebat!
Owner of this blog


Hi ebribadi! Yet im not PERFECT 8 all..but some parts of me is PRETTY AWESOME! *-* terima kasih sudi singgah ke teratak cammy yang simple,cute lagi berhabuk ni..uhuhuk! sila tinggalkan jejak blog walking korang kat cbox and follow sekali..ok? nanti cammy follow balik :)
♥Cammy or J for short
♥25 years old
♥Sarawakian (kuching sarawak)
♥Bidayuh


contact me


Jmarlineni@yahoo.com


Click-click!

♥Diary ♥About me ♥Ohsem people
my story!

Follow me here!


Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Cammylalala